Categorie
Materiaal
Onze favorieten
Verbeter je nachtrust
Mag ik de productfoto’s uit de webshop gebruiken?
Ja, dit mag. De meeste productfoto’s zijn vrij te gebruiken. De afbeeldingen die voorzien zijn van een watermerk zijn eigen foto’s en dienen ook als zodanig en in zijn geheel gepubliceerd te worden.Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt bij ons uit verschillende betaalmethoden kiezen. We bieden een veilige betaling aan om via Mollie met iDeal, Creditcard (tot €250), Klarna, Apple Pay of PayPal te betalen. Kom je uit België? Het is ook mogelijk om te betalen met Bancontact.Wat is de levertijd van De Lampenbaas?
De Lampenbaas hanteert de volgende regeling: ‘voor 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis’. Wij zullen er alles aan doen om deze afspraak na te komen en zo weer een klant tevreden te kunnen stellen.Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?
Jammer, je favoriete product is niet op voorraad! Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bij een bestelling boven de €85 zijn de verzendkosten altijd gratis. Voor verzending is het mogelijk een passende verzendmethode kiezen. Wel zo fijn! Als standaard optie bieden we verzending door PostNL voor € 6,50 of verzending via DHL voor €5,99. Je kiest bij het plaatsen van je bestelling de verzendmethode die het beste bij jouw wensen aansluit.Ik woon in België, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?
Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Bij een bestelling boven de €85 zijn de verzendkosten altijd gratis. Voor bestellingen onder de €85 betaal je €8,95 voor verzending met DHL of € 9,95 als je kiest voor PostNL.Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Ja! Langskomen op afspraak is ook mogelijk indien er een afspraak is gemaakt.Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.Wat is het retourbeleid van De Lampenbaas?
Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?
Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren, in dit geval zijn de retourkosten voor jezelf. Je leest hier meer over op de pagina retourneren.Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Als je een klacht hebt over een artikel kun je contact opnemen mailen naar info@delampenbaas.nl of via ons contactformulier. Vermeld hierbij altijd je bestelnummer zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken.Klik op een van onze klantenservice medewerkers om contact met ons te nemen of mail naar info@delampenbaas.nl