Verzenden

Heeft u nog vragen omtrent de verzending van uw lamp? Op deze pagina geven we antwoord op alle mogelijke vragen! Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

Wat is de levertijd van De Lampenbaas?

DeLampenbaas hanteert de volgende regeling: ‘voor 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis’. Wij zullen er alles aan doen om deze afspraak na te komen en zo weer een klant tevreden te kunnen stellen

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad? Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij een bestelling boven de €85 zijn de verzendkosten altijd gratisVoor verzending is het mogelijk een passende verzendmethode kiezen. Wel zo fijn! Als standaard optie bieden we verzending door PostNL voor € 6,50 of verzending via DHL voor €5,99. Je kiest bij het plaatsen van je bestelling de verzendmethode die het beste bij jouw wensen aansluit. 

Ik woon in België, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?

Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Bij een bestelling boven de €85 zijn de verzendkosten altijd gratis. Voor bestellingen onder de €85 betaal je €8,95 voor verzending met DHL of € 9,95 als je kiest voor PostNL.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja! Langskomen op afspraak is ook mogelijk indien er een afspraak is gemaakt.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Wat is het retourbeleid van De Lampenbaas?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering een retour te melden, zonder opgave van reden. Je hebt na melding van retour nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.